aanbod
Ik ben ervan overtuigd dat iedere ondernemer of organisatie zijn boodschap op een krachtige, authentieke en creatieve manier kan uitdragen. En het is mijn missie om dat waar te maken!
/01
Copy
Als het merk in de basis goed staat, richt ik me op de uiting ervan. Meestal in de vorm van web copy, maar ook short copy en social copy kunnen nodig zijn. De nieuwe webteksten inspireren en informeren in gelijke mate; ze vloeien naadloos over van storytelling op merkniveau naar product/service teksten, en alles daartussenin.
web copy
short copy
social copy
/02
Content
Wil je zichtbaar zijn en blijven, dan is het creëren van relevante content essentieel. Bovendien heb je er vaak jarenlang plezier van. Content komt in veel verschillende soorten en vormen. Wil je bloggen? Of is video meer iets voor jou? Want ook dat is contentcreatie. Samen bekijken we wat het beste bij je merkpersoonlijkheid en de doelgroep past.
contentstrategie
contentcreatie
/03
Concepts
Een goed concept legt de essentie van je merk bloot. Ik werk een overkoepelend merkverhaal uit. Met een merkbelofte richting je doelgroep, bijvoorbeeld een pay-off. Ieder woord wordt zorgvuldig gekozen. Misschien wil je heel persoonlijk klinken. Of juist commercieel. Ik word veel specifieker, zodat de wijze waarop je dingen zegt net zo interessant is als wat je zegt – en de juiste snaar raakt.
tone of voice
merkverhaal
merkbelofte
Vakkundige partners
Teksten zijn slechts een deel van wat je nodig hebt voor een krachtige (online) aanwezigheid. Een professionele visuele uitstraling en goede foto’s zijn minstens zo belangrijk. Daarom werk ik voortdurend samen met andere specialisten en bureaus. Zo kunnen we jouw merk de aandacht geven die het verdient. Als één team.
Ik werk graag samen met:
- Webdesign René Veugen
- De Marketingpanda
- The Storymakers
- Tognology
- Formaris
- P&P Company
- Ontwerpbureau Noir
- BusyBees Marketing
- Notre Touch
- Glair
- Ivengi
- Kamer8cht